lisabovaller.blogg.se

Blackhead Killer Mask!

Publicerad 2014-04-02 16:14:08 i Allmänt,

Igår testade jag för typ fjärde gången eller nått blackhead killer mask. Tycker den är jättebra, man får sjukt len hud efteråt pga att masken typ vaxar huden. Man blir även väldigt ren, så man känner verkligen att den gör skillnad! MEN, saker jag inte gillar med masken är att 1. Den är ganska dyr, 1 paket kostar 150 spänn och då ingår 5 ansiktsmasker, 2. Den är svår att hitta, finns nästan ingen stanns och 3. Det viktigaste att notera, den gör ont som satan när man ska ta av den! Man har den på i ca 30 minuter och när man ska dra av den rekommenderar dem att man ska dra långsammt vilket är sjukt painful. 
 
Fast, det är ju ganska underhållande med ansiktsmasker, speciellt när man är sjuk och ansiktsmasken är svart och krämig...Bilder :9
 
Man ser inte ut när man är sjuk..
 

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2014-04-10 19:50:30

Vart köpte du din? Hos vilken frisör?

Svar: Jag köpte min på "Burret" (kronans torg) och en annan gång på "Hans och Greta" (Precis vid hjortmosseskolan)
lisa None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela