lisabovaller.blogg.se

Dagens Outfit x 3

Publicerad 2014-03-29 16:53:31 i Allmänt,

Har inte haft tid att lägga upp något inlägg på bloggen igår eftersom att jag var på fest osv. så, här kommer bilder från vad jag hade på mig igår, vad jag hade på mig till festen och vad jag hade på mig idag!
 
Gårdagens outfit:
Skjorta - H&M
Byxor - Gina
 
 
Gårdagens outfit för fest:
Klänning - Present, så vet inte :s
Skor - bruna converse, zalando
 
Dagens outfit blev en tunnare klädsel med tanke på att det var så varmt idag!
Byxor - gina
Luvtröja utan ärmar, H&M
Jeansjacka - Gina
 
Det blir tydligen släktfest ikväll igen, så bilder från festen ikväll kommer antingen i natt eller imorn :)
Tog tyvärr inga bilder igår, då jag glömde kameran :(
Kolla bloggen ofta för daglig uppdatering!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela