lisabovaller.blogg.se

Födelsedagsbarn

Publicerad 2014-10-12 09:57:43 i

Ni vet låten "17 år" av Veronica maggio? Den låten lät så himla vuxen när den kom ut. Hon sjunger om när hon vad 17 och vad som hände då, och hon fick mig att tro att 17 år är så himla gammalt. Faktum är att det är himla gammalt. 1 1/2 år kvar på gymnasiet, sen flyttar man hemifrån. Bara 1 år kvar tills man får köra bil, rösta och göra allt det där vuxna, med andra ord bli myndig. Nu har min älskade storebror blivit sådär stor, eller nästan iaf. 17 år och snart börjar livet på allvar. Jag vill trycka ner tiden lite, så vi kan stanna i åldrarna 6 och 9 år, då jag faktiskt inte var en skitjobbig lillasyrra och han inte var en skitjobbig storebror. Det går tyvärr inte, men att tänka fram i tiden går. Att stå brevid och se på min framgångsrika storebror bli nån ekonom, eller varför inte musiker? Vad han än väljer att göra i livet kommer han lyckas, för han är så himla bra på så himla mycket. 
Behöver  inte skriva grattis här för han brukar inte läsa min blogg, men för er som gör vill jag bara att ni ska veta hur underbar han är.

Kolla in snart då "Veckans Appar" kommer upp!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela