lisabovaller.blogg.se

Vecakn 7 appar!

Publicerad 2014-10-06 23:46:24 i

Nya idéer dyker upp, som veckans 7 appar! Tyckte det lät bra, och det går ut på att jag varje måndag (anntar att ni läser detta på tisdag för la upp inlägget runt 12) lägger jag upp 7 appar, en för varje dag som man kan testa om man känner för. Denna veckan är det apparna: 
Swackett: Coolaste väderappen, där den väljer ut kläder efter väder. Värt!
Geography Quix Game: Ett geografispel som är både roligt och utmanande. Gillar man Quize är detta absolut ett Top 5 spel.😄
Andromoney: En app för dig som inte kan spara (jag). Hjälper dig hålla koll på vart pengarna går, vilket är riktigt bra!💲
Paperama: Veckans nummer 1! Om du gillar kluriga spel där du måste tänka kommer du gilla detta. Jättekul att sitta med innan man somnar eller tidsfördrift på bussen. 👍
MyDressing: Om du gillar att planera outfits är detta avsolut appen du behöver. Gör orfing och reda, och hjälper dig att se hur du kan matcha och stylea precis när du vill!
Seven: 7 minuters träningspass som du enkelt kan göra hemma. Passar bra till lata (mig själv som exempel) som inte orkar ta mig till gymmet eller som inte har tid för det. Lätt bästa träningsappen än så länge! 🏁
Period Tracker: Ett MÅSTE att pröva! Appen håller koll på när din mens kommer, hur du mår just då och måbga andra bra funktioner. Så skönt att slippa hålla koll på det själv när du har en app som gör det åt dig. Kom på mig själv tänka "Precis så känner jag" när jag testade appen. 
Alla dessa apparr gratis vilket är ett pluss!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela