lisabovaller.blogg.se

Veckans appar!

Publicerad 2014-10-13 20:22:03 i

Veckans appar är en blandade favoriter, nya, gamla, fashion, spel - En fruktsallad helt enkelt!
Water your body: Bra för mig som är dålig på att dricka, och väldigt simpel vilket gör den lätt att använda. Rekomendation, absolut!
Daddy long legs: Roligt spel som sätter leende på läpparna! Bra tidsfördrift trots att jag inte gillar mobilspel. Svårt dock, men övning ger färdighet ;)
Polyvore: Veckans favorit! Denna kan du kombinera outfits med, få inspiration och även tips på vart du kan köpa sakerna. Ett måste att ha i sin telefon!
Todoist: Den hitils bästa to-do-list appen!
Shoppinglist: Jag använder denna app genom att föra alla möjliga listor, från shopping till saker att fråga franska läraren. Superb!
Brainwars: Ett spel som verkligen håller igång hjärnan. Roligt, men enligt mig riktogt klurigt ibland.
Tv.nu: Denna app har funnits länge, men ville ha med den ändå. Du kan enkelt och bra se vad som går på tv:n just nu, utan att behöca sätta på tv:n!
Mitt schema: app som visar när dina lektioner börjar. Love it!

Om ni har några tips på appar till nästa vecka som jag kan testa så lämna en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela