lisabovaller.blogg.se

Härliga kvällar

Publicerad 2014-05-13 19:30:20 i Allmänt,

En typisk kväll i mitt liv såg för några veckor sedan (då vädret fortfarande var vid liv) ut typ såhär, härligt right?
 
Ååh saknar detta!
 
Nu dom senaste dagarna har det blivit att det har ösregnat eller vart askallt så jag har valt att kollat på film och inte gjort ett piss istället, riktigt dåligt av mig jag vet. Tänkte börja med lite nya rutiner, som löpning 2 ggr i veckan, bättre matvanor och nya hår/hudvårds rutiner. Vill ni jag ska lägga upp bilder på vad jag använder just nu för produkter för hud/hår så kommentera gärna :)
 
 
Kolla bloggen för daglig uppdatering ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela