lisabovaller.blogg.se

Nyttigt och gott till filmkvällen

Publicerad 2014-05-15 20:39:52 i Allmänt,

Jag är nog inte ensam (hoppas jag? :o) om att varje dag sukta efter godis, chips, läsk, kakor osv osv, och har länge haft problem med detta. Så för några veckor sedan bestämmde jag mig att sluta att dricka läsk och hålla mig undan från godis. Men då är ju problemet - Vad ska man äta istället? För hur jag än försöker kan jag inte vara utan det där lilla extra goda vid fredagkvällarna, eller efter dom långa torsdagarna när man bara vill hem, slå på teven och äta något gott. Så här är dom, det jag nu har bytt ut mot chips och läsk :)
 
 
Flingor, frysta jordgubbar och lite fil på det :)
smoothie, jordgubb
Smoothie jorgubb blåbär
Mean Girls förra lördagen :) Loka och Special-K crackers, som är ett mycket nyttigare allternativ än vanliga chips.
 
 
 
Kolla in för daglig uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela