lisabovaller.blogg.se

Oktober 'Vill ha' - Hårprodukter

Publicerad 2014-10-05 17:36:29 i

Hej!
Oktober har äntligen kommit igång och är en mina absoluta favoritmånader. Födelsedagar, släktkalas, myskvällar, te framför brasan med varma, gosiga kläder, och för att inte glömma HALLOWEEN! Nej oktober har verkligen varit efterlängtad i år. 
Påtal om att längta, jag satt och mixa ihop ett collage förrut med hårprodukter jag längtar efter och hoppas på att kunna beställa hem en av dessa. Så, här har ni - Oktobers 'vill ha' hårprodukter:
Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque 250ml, 199kr
Moroccanoil Treatment 50ml, 219kr
Tigi Bed Head Urban Recovery 2 Shampoo & Conditioner 750ml/st, 349kr
Dessata detangling Hairbrush, 99kr
Alla produkter hittar du på Lyko.se, som alltid har frifrakt vilket är ett stort plus!

Ny sak jag tänkte börja med: Månadens 'vill ha' i kategorierna Hårvård, hudvård, smink, kläder och övrigt.
Hope you like it!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela