lisabovaller.blogg.se

Shopping i Alingsås!

Publicerad 2014-05-10 19:37:10 i Allmänt,

Igår tog jag bussen till min farmor i Alingsås för att få en mysig lördag med henne idag, och det har jag verkligen fått! Fika, shopping och god frukost med jordgubbar, bättre kan det nog inte bli!
 
Detta är vad jag fick hem från dagens shopping:
Från vänster: Svart maxiklänning, Lång gräddvit kofta, Blomkrans,tre baby lips och en dagkräm :)
Från vänster: "Hydrate", "Peach Kiss" och "Cherry me"
Dagkräm från The body shop :)
 
Och sen bjuder jag på en bild, för att det var så längesen 
 
 
 
 
 
Kolla in för daglig uppdatering, kram :)

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2014-05-10 21:45:28

Vart är kransen ifrån ifrån och vad kosta den? 😉

Svar: Kransen är från cubus, tror den kostade 79 spänn :) Fett värt, älskar den! <3
lisa None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela